موسسه مجازی طب جامع اسلامی شفای قرآن

موسسه مجازی طب جامع اسلامی شفای قرآن
‏وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِينَ وَلَا يَزِيدُ الظَّالِمِينَ إِلَّا خَسَارًا‏ 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موسسه طب جامع اسلامی شفای قرآن و آدرس shefateb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تهیه هورمون جدید گیاهی جهت تولید مثل حیوانات بخصوص گاوها از گیاهان داروئی منطقه قزوین

هورمونهای گیاهی تولید مثل

 

مرکز تحقیقات گیاهان داروئی آشوری روی بیماری های ناعلاج از طریق کاربرد گیاهان داروئی با کد فعالیت 7310 به هورمون گیاهی جهت تولید مثل حیوانات دسترسی پیدا کرده که می تواند در تولیدات فراورده های دامی بدون هورمون شیمیائی نقش بسیار مؤثر داشته باشد.

هورمون به چه چیزی گفته می شود و دارای چه هدفی است؟

هورمون واژه یونانی است به معنی محرک که فرایند های برنامه ریزی شده ویژه ای دریاخته های هدف آغاز می کند. هورمونهای به دو دسته شیمیایی و طبیعی تقسیم بندی می شود.

پس از مدتی که از کاربرد هورمون های شیمیایی در یاخته های هدف گذشت محققین و پژوهشگران هم عقیده شدند که این هورمونها در بالا بردن تولید از نظر وزنی بسیار موفق هستند، ولی از نظر سلامتی بخصوص در انسان ها حتی خود حیوانات مطالب زیادی چه به صورت نوشتاری یا گفتاری زیاد در رابطه با عوارضات آنها گفته شده است.

در عوض در رابطه با کاربرد هورمون های گیاهی در انسانها و یا در حیوانات تا کنون مطالبی به جز تأیید بخصوص در سلامتی انسان ها چیزی مشاهده نشده.

دلیل محکم این موضوع این است که بدن انسان از طبیعت است و نیاز دارد جهت ادامه حیات با سلامتی و نشاط شادابی و طول عمر بیشتر از مواهب طبیعی بهره برد.

این هورمون گیاهی علاوه بر این که دریاخته ها ی بدن گیرنده عمل هورمون های شیمیایی را از نظر بالا بردن تولید وزنی انجام می دهد، سلامتی انسانها یی که از فراورده های دامی بهره می برند را نیز بهتر تامین می نماید.

مسئول مرکز تحقیقات گیاهان داروئی آشوری در سخنرانی مورخه 25/11/75 در تالار سازمان کشاورزی قزوین گفت تا آن موقع هشتصد نوع گیاه داروئی تاثیر گذار در درمان در منطقه قزوین شناسایی شده اند. اینک پس از گذشت 16 سال این تعداد به 1200 گونه دارویی رسیده و در 10 سال آینده به طور حتم به 1600 نوع بالغ خواهد شد.

تعداد زیادی از این نوع گیاهان داروئی دارای هورمون های گیاهی هستند.

امروزه کمپانی های داروسازی بزرگ دنیا با استفاده از میراث فرهنگی طب سنتی ایران زمین هزاران جلد کتاب جُنگ تذکره این گیاهان داروئی سرزمین ایران را قیمت بسیار ارزان به خروار می خرند مجدداً با اندکی تغییرات پس از گرفتن عصاره مفید انها تفاله باقی مانده را با مواد شیمیایی ترکیب می کنند با بسته بندی شیک با نام خارجی هر مثقال چندین برابر قیمت خروار خریداری شده دوباره به ما می فروشند.

اما حکایت تهیه این هورمون گیاهی

روزی یک دکتر دامپزشک علاقه مند به کارش که خدمت به طیف ضعیف جامعه کشاورزان و دامداران است به مرکز تحقیقات مراجعه کرد و اظهار داشت که تعداد زیادی از گاوها علیرغم استفاده از هورمون های شیمیایی که جهت فحل شدن یا کِل آمدن که از کشور های خارجی مثل هلند ، نروژ ، دانمارک ، آلمان ، آمریکا با ارزبری زیاد خریداری و وارد می شود باز هم کِل یا فحل نمی آیند و وقتی که گاوها کِل یا فحل نشوند تولید مثل نمی کند برای دامدار به جز ضرر نتیجه ای ندارد جهت برطرف کردن این معضل یک راه حلی پیدا کنید.

ایرانیان قدیم علم دامپزشکی امروز را بیطاری می گفتند و در زمینه این علم تحقیقات زیادی داشتند بخصوص در مورد سه حیوان مورد علاقه شان مثل گاو سگ و اسب و کتب و نوشته جات زیادی از آنها به عنوان میراث فرهنگی به جا مانده لذا با مراجعه به آن کتب و گیاهان هورمونی منطقه قزوین 18 نوع گیاه هورمونی انتخاب کردم و تعداد 67 عدد قرص به اندازه یک گردوی متوسط به وزن 2/1 تا 2 مثقال تهیه کردم و تحویل آقای دکتر شهبازی دامپزشک هنرستان کشاورزی فدک قزوین دادم. ایشان روی گاو هایی که با هورمون های شیمیایی جهت فحل آمدن یا کِل آمدن که از خارج وارد می شود نتیجه ای نگرفته بود اینک نتیجه خوبی به دست آورده است. گاو ها آماده زاد و ولد شدند و این موضوع نمونه یا مشتی از خروار است.

اگر سرنوشت این هورمون به سرنوشت طرح تلفیق طب سنتی و گیاهی ایران و تحقیقات روی 30 نوع بیماری ناعلاج و صعب العلاج که مدت 30 سال روی ان کار شده بود و در اغلب دانشکده های پزشکی مراکز تحقیقاتی و پژوهشی مرکز نخبگان ریاست جمهوری فرهنگستان علوم پزشکی ایران مطرح شد و سرانجام به جایی نرسید گرفتار نشود منافع مادی و معنوی زیادی برای کشور در بر خواهد داشت و از طرفی اگر رسانه های گروهی و مسئولین با صحه صدر به این موضوع نگاه کنند می توان در اینده از این گیاهان داروئی بخصوص گیاهانی که دارای هورمون گیاهی هستند 10 ها نوع هورمون گیاهی جهت درمان انواع بیماری های انسانی که هم اکنون از خارج یا به صورت تک دارویی و یا بصورت مواد اولیه وارد بشود در داخل تهیه کرد.

علاقه مندان می توانند جهت اطلاع بیشتر و یا گاو هایی که بدین وسیله به مرحله فحل شدن وبا کِل آمدن رسیده اند از نزدیک در هنرستان کشاورزی فدک قزوین با راهنمایی مجری طرح آقای دکتر شهبازی دامپزشک هنرستان بازدید نمایند برنامه بعدی تهیه آنتی بیوتیکهای گیاهی جهت دام و طیور ودرمان طب برفکی از گیاهان دارویی می باشد مزایای تهیه این هورمون برای کشور به شرح زیر میباشد.

1- چون نطفه ای که بر اثر استفاده این هورمون در گاوها به وجود می آید از مواد طبیعی است عوارض هورمونهای شیمیایی را ندارد.

2- چون قالب گیاهان دارویی مورد تهیه هورمون در اغلب نقاط ایران وجود دارند ایجاد کارگاههای بزرگ و کوچک در مناطق مختلف ایران براحتی امکان پذیر است درنتیجه جهت فارغ التحصیلان دانشگاهی و غیر دانشگاهی ایجاد اشتغال می شود.

3- در دنیا کسانی هستند که اگر بخوبی اطلاع رسانی شود بسیار علاقه مند می باشند به هر قیمتی از فراورده های دامی که از محصولات طبیعی تهیه می شود بهره مند گردند در نتیجه جنبه صادرات پیدا میکند و به جای صدور ارز، ارز آور خواهد شد.

در خاتمه اگر کسانی باشند که علاقه مند به تحقیقات در این زمینه ها هستند می توانند با تلفنهای ثابت 02812225874 قزوین و همراه09124394380 تماس حاصل نمایند و یا از سایت کامپیوتری Hakimbashi.net بازدید نمایند.

آشوری

کارشناس ارشد تحقیقات

محقق طب سنتی و گیاهی ایران زمین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, ] [ 1:32 ] [ لقمان محمدیان ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ در جهت آموزش و ترویج پزشکی اسلامی راه ندازی شده است
امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 201
بازدید کل : 91884
تعداد مطالب : 219
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

محکوم کردن توهین به پیامبر

تماس با ما
داستان روزانه