موسسه مجازی طب جامع اسلامی شفای قرآن

موسسه مجازی طب جامع اسلامی شفای قرآن
‏وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِينَ وَلَا يَزِيدُ الظَّالِمِينَ إِلَّا خَسَارًا‏ 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موسسه طب جامع اسلامی شفای قرآن و آدرس shefateb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

با نابودي كشاورزي سنتي كشورها
آمريكا مواد غذايي دنيا را تحت تسلط خود در مي آورد
مونسانتو نام شركتي آمريكايي است كه دستور دارد از طريق كنترل دانه، توليدات جهاني مواد غذايي را تحت تسلط خود در آورد.
به گزارش فارس، پايگاه تحليلي «فورث مديا» در گزارشي اعلام كرد كه آمريكا از طريق شركت هاي خود درصدد فروش دانه هاي اصلاح شده ژنتيكي به كشورهاي آسيايي است. براساس اين گزارش، مونسانتو يك شركت معمولي فروش دانه نيست. به اين شركت دستور داده شده است كه از طريق كنترل دانه، توليدات جهاني مواد غذايي را تحت تسلط خود درآورد. اين شركت موظف است همه سازمان هاي مواد غذايي طبيعي را آلوده كند و همچنين همه سنت هاي كشاورزي در جنوب آسيا را نابود سازد.

 

دانه هاي اصلاح شده ژنتيكي تبديل به سلاح هاي كشتار جمعي شده اند. مقامات دولتي به منظور «توسعه كشاورزي» به وسيله مهندسي ژنتيك «آژانس توسعه بين المللي آمريكا» و شركت مونسانتو را دعوت به همكاري كرده اند و با اين جهالت خود باعث نابودي دام ها و انسان هاي كشور خود خواهند شد. آلودگي كه به اكوسيستم كشورها وارد شده است براي هميشه باقي خواهد ماند.
البته مردم از اين مسئله آگاه نيستند كه دانه هاي اصلاح شده ژنتيكي براي آمريكا ارزش نظامي دارد: اين دانه ها نه باعث افزايش محصول مي شود، نه ارزش غذايي مواد را بالا مي برد و نه هزينه توليد را براي كشاورزان كاهش مي دهد. ايده كنترل ژني و مشتقات آن كاربردهاي نظامي دارد و به طراحان دولت آمريكا كمك نموده است تا راهبردهاي نظامي متفاوتي را به كار گيرند. مونسانتو گروهي از مشاوران را استخدام كرده است تا بر روي راهبرد كنترل مواد غذايي دنيا به بحث و بررسي بپردازند و به آن ها گفته شده است كه تنها با تحت كنترل درآوردن قوانين دولتي مي توانند موفق شوند. مديران مونسانتو آگاه بودند كه مي توانند همه جوانب تصميم گيري ها را در دست بگيرند چراكه از حمايت دولت آمريكا برخوردار هستند.
به عنوان مثال، همان طور كه مقررات مربوط به كاشت دانه را در آمريكا تحت كنترل خود درآوردند، توانستند بر روي قوانين كشور هند مسلط شوند و تقريبا قوانين كشورهاي اروپايي را در دست گرفتند. فرماندهان نظامي آمريكا دقيقا پس از اشغال عراق دستور دادند كه كشاورزان عراقي فقط دانه هاي مونسانتو را در مزارع خود بكارند.
مونسانتو يك شركت معمولي فروش دانه نيست. اين شركت موظف است همه سازمان هاي مواد غذايي طبيعي را آلوده كند و همچنين همه رسوم بهداشتي در جنوب آسيا را نابود سازد.
نقش اصلي «آژانس توسعه بين المللي» نفوذ به ساختار اجتماعي، اقتصادي كشورها است تا همانند موريانه يكپارچگي ملي جوامع را از درون نابود سازد و استقلال كشورها را تضعيف كند. زماني كه اين آژانس با شكست مواجه مي شود، حمله ارتش نظامي آمريكا آغاز مي گردد.
شركت مونسانتو در قبال فروش مواد شيميايي سرطان زاي «بي فنيل چند كلري»، كه عامل نارنجي ناميده مي شود و در سرتاسر ويتنام پخش گرديد، مسئول است. اين شركت براي فروش تركيبات «گليفسات» كه در دانه هاي اصلاح شده ژنتيكي به كار مي روند مقصر است. دكتر «دان هابر»، در گفت وگويي با دكتر «مركولا» اظهار داشت كه تركيبات «گليفسات» باعث ازبين رفتن مواد مورد نياز گياهان در خاك مي شود. اين تركيبات باعث مي شوند كه مواد غذايي بسياري از خواص خود را از دست دهند و در نتيجه سطح سلامت مواد غذايي كاهش خواهد يافت. اين تركيبات همچنين گياهان را در برابر بيماري ها و آفت ها آسيب پذيرتر مي كنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:آمريكا مواد غذايي دنيا را تحت تسلط خود در مي آورد , ] [ 18:46 ] [ لقمان محمدیان ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ در جهت آموزش و ترویج پزشکی اسلامی راه ندازی شده است
امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 180
بازدید کل : 91863
تعداد مطالب : 219
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

محکوم کردن توهین به پیامبر

تماس با ما
داستان روزانه