موسسه مجازی طب جامع اسلامی شفای قرآن

موسسه مجازی طب جامع اسلامی شفای قرآن
‏وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِينَ وَلَا يَزِيدُ الظَّالِمِينَ إِلَّا خَسَارًا‏ 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موسسه طب جامع اسلامی شفای قرآن و آدرس shefateb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





«جلسه هفتم»

عادات میوه خوردن :

میوه را قبل از مصرف با آب و مواد ضد عفونی کننده بشوئید – به هنگام خوردن نام خدا را به زبان آورید- از چند میوه همزمان استفاده نکنید- هر میوه را در فصلش بخورید- میوه را با پوست بخورید- چون پوست دلیل ابو علی سینا میوه ها در معرض نور مستقیم آفتاب قرار دارد حاوی انواع ویتامینها و فیبر است که برای سلامتی اسنان مفید می باشد. به هنگام دیدن میوه ی نوبر خدا را سپاس بگوئید.

قواعد طبخ غذا:

غذا باید به آرامی و در مدت زمان طولانی پخته شود، زودپز و مایکرو فر دستگاههای برقی داغ کننده نان همگی مضرند- مایکروفر به خاطر داشتن امواج الکترو مغناطیستی باعث+ عوارضی چون آسیب سلول های مغزی – دستگاه عصبی- سر درد- خستگی- بیماریهای چشمی از جمله آب مروارید و حتی سرطان خون می شود- طبق تحقیقات در طب حدید زود پز و مایکروفر موجب از بین رفتن ترکیبات پروتئینی موجود در مواد غذایی شده و مواد سرطان زا به غذا می افزاید-

غذای فریز شده و منجمد شده بسیار مضر است. هر چه مدت فریز کردن بیشتر باشد عوارض آن بیشتر است- در غذاهای فریز شده مواد سرطان زا به مرور زمان تجمع یافته از طرف دیگر ماهیت مواد غذایی عوض شده در نتیجه خاصیت مواد غذایی کم و طعم آن تغییر می کند، به همین دلیل است که غذاهای تازه لذیذ تر و خوشمزه تر است. فریزر سرما را به غذا می افزاید سودا ← بلغم

در تحقیقات علمی ثابت شده یکی از ارکان طول عمر و سلامتی انسان پرهیز از مصرف غذاهای مزین شده است.

فلسفه ی نامگذاری آشپزخانه:

این بوده که محل طبخ آش و فرآورده های آن بوده است. پایه ی اصلی سفره ایرانی آش بوده و تا 100 نوع آش در طب معرفی شده. آشها هم غذایند و هم دارو. آش یک مرحله از هضم را پشت سر گذاشته شبیه کیموس معده شده. اگر مصرف آش با مصلحات آن باشد نه تنها نفخ و سوزش معده ایجاد نخواهد کرد بلکه باعث درمان و بهبود مشکلات گوارشی هم خواهد شد. مصرف آش ضد یبوست می باشد. از نظر ابن سینا یبوست ام الامراض است. ( اب الامراض : آلرژِ و ترشحات از سر )



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, ] [ 20:47 ] [ لقمان محمدیان ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ در جهت آموزش و ترویج پزشکی اسلامی راه ندازی شده است
امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 178
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 178
بازدید ماه : 324
بازدید کل : 92007
تعداد مطالب : 219
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

محکوم کردن توهین به پیامبر

تماس با ما
داستان روزانه